Kuruluşunun ilk yılında Türkiye’de reklam ve pazarlama iletişimi sektöründe küresel standartlara uygun, sorumlu bir ekosistem oluşturma hedefine doğru kararlı adımlar atan REPİD, yeni yaşına yeni heyecanlarla başlıyor!
Hukuk, Araştırma ve Ölçümleme, Sürdürülebilirlik, Veri ve Yeni Teknolojiler, Yenilikçi Mecralar, Kurumsal İletişim, Dış İlişkiler ve Kamu İletişimi üzerine çalışmaya başlayan Yürütme Kurullarımız, “Sağlıklı büyümeyi desteklemek, yenilikçi trendler ve teknolojilere uyum sağlamak, kamu kurumlarıyla güçlü ilişkiler kurmak, sektör içi iletişimi güçlendirmek ve marka güvenliği ile sahteciliği önlemek” amacıyla çalışmaya devam ediyor.
İlk yılımızda yanımızda olan tüm kişi ve kurumlara teşekkür ederiz.
Nice yıllara REPİD!